Bütün UDEMY Kurslarını Ücretsiz Kullanma

    Bütün UDEMY Kurslarını Ücretsiz Kullanma




                              Udemy, birbirinden farklı konularda 100.000'den fazla kurs seçeneğiyle 24 milyonu aşkın öğrenciye eğitim veren dünyanın en popüler uzaktan eğitim platformudur. Site genel kapsamda hem yetişkinlere hemde gençlere uygun birbirinden farklı kurs hizmeti sunmaktadır. Udemy online eğitim platformu içerisinde işletmeden yazılım geliştirmeye, finanas ve muhasebeden BT ve yazılıma, ofis verimliliğinden kişisel gelişime, tasarımdan pazarlamaya, fotoğrafçılıktan müziğe kadar 13 fakrlı kategoride kurs alma imkanı sağlamaktadır.

Dünyanın dört bir yanında 65'den fazla dil seçeneğiyle hizmet vermekte olan Udemy, milyonlarca öğrenciyi başarılı olmak için ihtiyaç duydukları becerilere bağlayan öğretim ve öğrenim platformu olarak ön plana çıkıyor. Sitenin son derece popüler olduğunu söylemiştim. Genel anlamda Udemy.com online eğitim sitesinde 57 bin eğitmen, 150 binden fazla kurs, 295 milyon ders kaydı ve 5.000'den fazla kurumsal müşteri yer almaktadır. Olayı toparlayacak olursam Udemy üzerinden size uygun alanı tercih ederek son derece hesaplı fiyata kurs hizmet alabilirsiniz. Satın alacağınız eğitim setlerini dilediğiniz kadar izleyebilir, anlamadığınız noktalarda eğitmeninizle iletişime geçerek tüm sorun, öneri ve şikayetlerinizi bildirebilirsiniz.


                                 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnstagram Dev Arşiv

Mackolik Premium

Şifreli Bina Kapılarını Hackleme Çok Basit